22årsdagen

Muffinspannkakor, dusch och Graven..

Ja hur svårt kan det vara att baka muffins? Att baka dom va i sig inte så svårt men att få gästerna att äta dom blir nog desto svårare.. Man skulle kunna tro att jag la en liten dynamit i varje form eftersom största delen av muffinsarna ligger kvar hemma på plåten.. Som tur är har jag även laddat upp med KÖP-godsaker.
Har nu hunnit ta mig upp till kyrkogården och pölsat mig fram till Pontus grav för att tända ett ljus. Det är ett måste för mig en sån här dag, Min födelsedag.
Duschen som jag sen kostade på mig här hemma hos mamma har antagligen aldrig varit så efterlängtat, Allvarligt, pröva leva utan vatten! Borsta tänderna är en konst, ja allt är en konst.
Jag har fått jätte mycket fina grattishälsningar idag och inte hunnit svara på alla ännu, men det uppskattas verkligen. Och en underbar  vän skrev ett jätte fint grattis-sms, det värme, tack Helené.
Men det är en jag fortfarande väntar på, Pappa har du glömt bort mig ?

Jag pussas med (Ja på bilden ser det ut som tvångspussar men det va han som börja) Mammas katt.




Jag kan tvångspussa er också !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0