viktuppgång

Fredag 17 dec - Viktuppgång








Idag va det dags för vägning av lillen igen
eftersom han gått ner sist han vägdes. Det var med oron jag la min son på vågen och väntade på att siffrorna skulle dyka upp. Tack och lov hade han nu gått upp i vikt.
Vilken lättnad!
Han blev idag en vecka gammal och kärleken till honom växer för varje dag som går.
Min lilla familj! Mina två killar är det finaste jag har!

Kvällen ställde vi oss alla fyra (Richard, Linda, Robbin & jag) och hjälptes åt att laga middag som avnjöts framför Robinsson. Blev en lugn skön kväll med trevligt sällskap!

Jag tog kort på magen nu en vecka efter förlossningen. Kroppen återhämtar sig verkligen snabbt och jag känner mig PINNSMAL trotts att jag har ett antal kilon kvar till den vikt jag hade innan jag blev gravid.
Ser fram emot att jag läker så att jag kan ta vagnen och gå ut och gå långpromenader och hjälpa kroppen att få tillbaka sin vanliga form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0