badet är mitt bästa..

Varmt bad..









Efter
allt slit idag är kroppen rätt sliten måste jag säga. (Försöker hålla igång så att lillen ska komma ut) Passade därför på att skämma bort mig med ett långt, riktigt varmt bad med välgörande oljor och skum. Underbar avkoppling!
Nu när jag hoppat upp känner jag mig nästan redo att krypa till sängs (kl 19.10) men det känns inte riktigt okej så blir att laga middag istället.
På dagens meny står det chilimarinerad kyklingfile, klyftpotatis, salsa och en stor grönsallad.
(Den grekiska salladen får vänta, Fick bli vad som fanns i kylen idag istället!)


Har varit tvungen att boka tvättstugan då jag märkt att jag måste tvätta Lillens sängkläder innan han ska krypa ner och mysa där! (Jo det har redans gjort en gång).
Har en lite katt som fått för sig att vaggan är hennes vilket innebär KATTHÅR!




Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0