Lämnar dagen..

Nu lämnar vi dagen..








Nu lämnar vi ytterligare en dag bakom oss och det är med tråkigt lugn mage jag går och lägger mig.
Vill han inte komma ut till oss? (Ja jag vet att dom flesta förstföderskor går över tiden, Men jag vägrar!).
Imorgon är det barnmorskan som gäller och jag hoppas verkligen dom ordnat till allt med min journal. Sen är jag lite nyfiken på min vikt också, va flera veckor sen sist jag stod på vågen och jag känner att det hänt massor i kroppen sen dess!

Nej nu klarar jag inte av att vara vaken mer, Kryper ner i en renbäddad och drömmer mig bort!


Natti!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Tänk om man kunde få vara i närheten av hur snygg Du är när man är totalt höggravid..! Toksnygg är Du vännen-och snart är lilleman här:) tänker på er<3!

2010-12-03 @ 00:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0