jädra bil..

Tack Sis..!










Vad skulle man göra utan sina underbara syskon va?
Självklart startade inte bilj-veln när det va dags för mig att åka mot barnmorskan.
Hade då en underbar syster som på två röda kom och hämta mig och vi begav oss sen iväg mot Strängnäs.
Så syrran fick följa med in på undersökningen och lyssna på hjärtljudet!
Mysigt och tack, tack, tack Cillan!

Allt såg toppen ut med den lille och nu känner jag mig lugn och redo (Ja mer redo än innan iallafall) inför förlossningen.
Jag ska öva varje dag på avslappning och andning nu bara. Tycker det är lite svårt måste jag säga!
Sf-måtet låg på 35 och jag väger nu 74kg.
Jag och Robbin som va övertygade om att jag passerat 75kilos-sträcket för länge sen.
Barnmorskan sa att det nu kan sätta igång när som helst men att vi inte ska bli besvikna om vi går över tiden eftersom det är väldigt vanligt. (Vi bokade iallafall in en tid på Tisdag ifall lilleman inte kommit då).

Nu väntar jag på att Robbin ska komma hem så jag kan få kramas lite och sen äta lite middag!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0