ingen liten än..

ingen liten än..









.. Och nej ingen liten än. Har varit iväg till Södertälje med mamma & pappa där det uträttades lite ärenden, Så nu hoppas jag på att få in lite pengar om ett par veckor. Kanske kan vi göra oss skuldfria? Vore ju skönt!
Hade tänkt att skaffa en snöskyfel men fick då veta att det är SLUTSÅLT i hela landet.
Ska jag fortsätta kämpa med vår sopborste då tro?
Så är det någon som har en snöskyfel till övers så är vi i behov av en genast!

Passade också på att ta en fika med Jossan & även Loppa döck in för lite mysfika. Är antagligen sista gången jag träffade dom med lillen på insidan av magen. Mysig tanke måste jag säga.

Nu blir det mitt dagliga varma bad och därefter middag med Robbin och bestämma vad det blir för mys till kvällen.

Hej så länge..


Kommentarer
Postat av: jenny

tänk på så inte vattnet går i varm badet det känner man inte .

2010-12-03 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0