ingen bebis..

Ingen liten än..








Robbin blir lika besviken varje gång han vaknar på morgonen och måste åka till jobbet eftersom det inte är någon bebis på väg än.
Jag blir nästan lika besviken men jag får åtminstone ligga kvar i sängen.
Håller just nu på att inta lite frukost för att sen bege mig ut på en långpromenad (Eller vi får väl se hur lång den blir!).
Idag är det 5dagar till beräknat datum men jag hoppas och tror han kommer innan.

Vore viserligen bra om han väntar tills efter fredag då jag ska in till Södertälje för lite viktiga ärenden.

Förresten så återuppstod min telefon efter badet den tog igår kväll. Gamla telefoner är helt klart underskattat!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0