ingen bebis ännu..

Undra sa flundra..


Ingen bebis ännu,
Inget direkt tecken på det heller vad jag vet (Jag menar vad är tecken på bebis?).
Jag blir lite små sur på mig själv att vi gått och räknat starkt med att vi skulle få vår lilla prins idag som senast. Dumt, Man borde sätta BF senare så man slipper gå och bli besviken.
Hur som helst är det kanske bra att han stannar ett tag, Så nu hinner jag tvätta och få lite gjort här hemma.
Det kanske är det han väntar på? Att allt ska bli klart så han kan komma hem i en lugn och fin miljö!
Eller så är det kylan som håller honom kvar därinne, Varmt, skönt och bekvämt!

Nu har jag iallafall paus i tvättandet (Någon som har ett tre timmars-pass mellan mina två *Mutrar*
Men då ska jag passa på att dra på mig mina raggisar och gå till Ica och handla rostbiff till Potatisgratängen som blir kvällens middag (Fejkkorv kom som önskemål av Robbin så det får bli hans tillbehör).

Egentligen borde jag ta och fota magen ikväll också, Är en vecka sen sist och idag är det ju egentligen tänkt att magen skulle försvinna så det passar väl bra!
Så magbild kommer senare! (Ska också mäta den igen för att se om det hänt nåt i omfångs-väg sen sist då den låg på 104cm).


Puss & krams från en bitter ÖVERgravid! (Ja eller blivande övergravid iallafall)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0