Hugo 8dagar

Lördag 18 dec - Ensam tid.








Idag blev jag och Hugo ensamma över dagen. Hugo passade på att sova (För ovanlighetens skull) Och jag tog tag i vårt skitiga hem! Det märks att vi numera är småbarnföräldrar!
Handdukar och badlakan går åt som smör, papper och servetter ligger här och där och disk och annat hinns inte att få undan. Det ligger små kläder, mössor, nappar och annat smått överallt och lagom när man fått undan det så kommer det nytt!
Men det får va lite så i början, Vi lyckas hålla hyfsat fint iallafall & nu är det något annat som går före städning om jag säger så!

Vi åkte in till mariefred på kvällskvisten för att handla och tog sen svängen förbi min pappa för att visa upp hans tillskott i barnbarnaskaran. Sen blev det film och mys i soffan tills vi toksomnade.
Vaknade sen mitt i natten av att Robbin väkte mig och jag storgrätt!
Jag drömde att Robbin lämnade mig, han hade träffat en annan och ville inte leva med mig längre.
Känner smärtan nu bara jag tänker på drömmen. Robbin fick alltså trösta mig och ge mig ett antal kärleksförklaringar för att jag skulle kunna somna om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0