gravid, 283dagar

Klar för idag..








Nu är dagens sysslor gjorda, Det luktar rengöringsmedel i hela lägenheten och nu går vi bara här hemma och myser..
Ska strax krypa ner i ett bad (Ovanligt!) och sen förbereda kvällens fruktsallad, Känner ett enormt stort behov av frukt hela tiden nu mera! Behöver antagligen all energi jag kan få till det som faktiskt komma skall inom ett par veckor (Ja jag tänker inte gå och tro att det ska sätta igång när som helst, Jag räknar med att få vänta!).

Pratade nyss i telefon med Robbin och han har varit och köpt en sköttbädd. Han verkade "ganska nöjd" (Han hade velat ha en mörkgrå men det fanns inte) och vi fick som sagt ett bra pris (halva priset) av Babyland så ska inte klaga..

Lägger upp bild senare så får ni se vad det blir för inköp när karln i huset får bestämma ;) , Kan lägga till att han ringde och frågade mig vad jag tyckte & hörde också hur han rådfråga personalen så är den katastroff-ful så är det inte enbart hans fel.. 

Nej badet ropar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0