chokladkalender för dom stora..

BLIR ALDRIG FÖR GAMMAL!






Man blir aldrig för gammal för Chokladkalender! Vi stod och valde i säkert fem minuter
(Robbins till vänster och min till höger).
Jag ska nog spara mig tills i morgon så att jag får öppna TRE luckor på morgonkvisten.
Har faktiskt lite julstämning här hemma, Ja åtminstone i köket där det både är pyntat och en tomteskål med Skumtomtar står och ser grann ut!


Nu ska jag ta ett långt varmt bad innan sängen ropar, Imorgon bär det av med Mamma och pappa till Södertälje där vi alla ska uträtta lite ärenden. Spännande! Liten får helt enkelt stanna i magen tills imorgon kväll iallafall!

Imorgon är det bara TRE DAGAR kvar till beräknad förlossning (Inte 203, 103, 53, 13 utan bara enkel 3).


Nattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0