bvc

Tisdag - BVC & kraftlös







Har på morgonkvisten (Från kl 05) haft en väldigt ledsen och "tuttglad" bebis vilket orsakat en huvudvärk som inte är av denna värld. Är helt slut så nu ska jag passa på att sova lite innan jag ska ta tag i vårt hem som nu ser för illa ut. Det blir inte direkt städat av att ha hantverkade trava runt här hemma men nu är dom äntligen klara och det kommer bli skit bra när vi får upp lampor, tavlor osv!
Det gulorange och blommiga som gav en känsla av väntrum på vårdcentralen är nu borta ovh ersatts med vitt fräscht!

Vi va idag på BVC med lillen. han har gått upp som han ska och även växt en del (Svårt att säga exakt när dom är så små men växt har han!).
Fick massor utav information om allt och ingenting vilket alltid är bra och fick även råd om att ringa förlossningen och prata om att jag fortfarande har så ont som jag har..
Känns lite larvigt, Klart som sjutton man har ont efter att fött barn.. Så jag får se hur jag gör!
Hoppas på att va pigg på julafton iallafall.
Nu är det Stå och gå som är värst, Sitta är "helt okej" vilket iallafall är skönt. men jag vill kunna röra mig..

Nej nu lägger jag huvudet på kudden ett tag, Känner jag vår lilla gosse rätt så blir det inte allt för långvarigt ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0