Avtryck..

Trampar in..





Trampar in här och gör ett avtryck trotts att jag inte har mycket att dela med mig av just nu..
Ingen bebis vill titta ut och jag ville inte gå upp i morse då jag i mina drömmar fått ut vår prins!
Nu är jag i fullfärd med hushållssysslor här hemma och ska när tvätten är klar ta mig ut på en liten promenad (Måste inhandla mer frukt och grönsaker!).
Stackars Robbin går hela dagarna på jobbet nu och bara väntar på "Samtalet". Det samtal som betyder att det är dags att komma hem och bli pappa.

Nej nu ska jag fortsätta med allt här hemma så jag slipper plocka ikväll när Robbin kommer hem.
Jag undrar om han kommer ihåg att han ska köpa sköttbädd idag efter jobbet, Den vi vill ha (Mörkgrå med Pingu) är slut så Robbin får välja vad det blir för nåt. Bara ingen röd eller turkos, annars har han fått fria händer!

Puss o hej så länge! Psst Jag har fasiken varit gravid i 283dagar nu, Att jag börjar ledsna är en underdrift!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0