Andra ljuset brinner

Andra advent







Nu brinner det andra ljuset & min förhoppning är att vi har vårt lilla mirakel här när tredje ljuset ska tändas.
Har ätit korv med bröd till "middag" och nu precis skurat klart hela badrummet. Min förhoppning är att Robbin i veckan ska ta tag i det här med tvättmaskin och skötplatsen så nu har jag iallafall gjort plats för den.
Känner mig lite smådep då jag vill ha ut våran liten nu genast samtidigt som jag känner att det vore bra om vi hade en fungerande bil när det är dags & skötbord och allt övrigt färdigt..
Han kommer när han kommer och det får bli som det blir helt enkelt.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och koppla av lite,
Hoppas på att Robbin kommer hem med lite vindruvor till mig om någon timme.

Tack för kommentaren om alla mina bad. Har faktiskt inte haft en tanke på att vattnet kan gå när jag badar och att jag då inte känner något.
Ska tänka på det!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, allt bra?(:

2010-12-05 @ 18:33:18
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0