1 DAG TILL BF

1 dag kvar till imorgon..

Ja, Smart rubrik, jag vet!
Jag som var övertyggad om att slippa gå över tiden, vad hände?
Igår blev det en supermysig dag. Vi bestämde oss för att tillsammans med Richard och Linda åka iväg och äta riktigt gott och bara ha det trevligt. (Antagligen vårat sista resturangbesök för en tid).
Blev god mat med både förrätt, varmrätt och sen tog vi efterrätten på hemma plan. Mysigt som tusan och väl hemma i Åker igen kom en liten 3veckors bebis på besök med sina föräldrar.
Kunde knappt släppa ögonen från den lilla och blev förvånad över hur många gånger hon åt under deras besök.
Avslutade kvällen med Toy story 3, glass, maränger och banan!

Hade en riktigt toppen kväll och hoppades att den skulle va min sista som Ickemamma men så blev det inte.
Vi sitter fortfarande här och väntar på att lillen ska vilja komma ut men den som väntar på något gott..

GUD, ge mig nu den där hemska smärtan som kommer få mig att vilja dö, JAG BER DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0