veckan som varit

Veckan som varit..
 
-
 Började jobba igen & första veckan har varit kämpig minst sagt. Håller tummarna hårt för en bättre kommande vecka! 

- Har hunnit med att missa både ett och två tåg och även bussar och det tar ju helt klart fram monstret i mig.

- Har fått hem ett, två, tre polispapper. Min anmälan är nedlagd men ej den emot mig. Det går bra gott folk, det går bra, ser fram emot en eventuel rättegång höggravid!

- Har passerat något stort.. Nämligen 100dagars-dagen. Idag är det alltså 99dagar kvar tills kämpen ska ut.

Har hunnit träffa Jolin på en fika, Kan inte säga mer än "Underbara, älskade människa" Du är och kommer alltid vara en del i vår familj. Har hunnit träffa Loppa på en/två fika (Första gången sen vi flytta hit i princip så va skit mysigt).

- Har haft finbesök av Linda, Blev promenad, fika & massa prat. På kvällskvisten blev det Grilla då även Robbin, Micke och Richard va med. Trevligt även om jag får lust att slå ihjäl Robbin ibland!

- Har lättat mitt hjärta för Linda och bett henne om en sak. Att jag började gråta är inte så förvånande (Hormoner är sköna grejer!)

- Har kört både en och två svängar (Händer inte ofta), Kört micke till Tumba och även varit ute på några andra svängar.

- Har lärt mig att en full Robbin är en glapp Robbin.
Och sen undrar han varför jag inte berättar någonting, Pytsan! Kan inte ens säga vad jag tycker om någon person utan att han går o säger det till alla som vill höra!

- Har vairt hundvakt åt Mickes vovve! Mitt ända krav va att hunden inte skulle sova i sängen. Mjo tjena, Försök diskutera med en onykter Robbin!

Ja, veckan som har varit har bjudit på ett och annat och kan ni tänka att det bara är två siffrigt kvar tills lillen kommer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0