stress innan avresa

stress innan avresa..






Kom precis hem från affären där det blev inköp av frukost och ett par tidningar till stranden..
Har nu ett par timmar på mig att göra allt klart här hemma, packa färdigt och se till att jag inte glömmer någonting..
Blir skönt när man sitter i bilen på väg till  flyget, då det är försent för att göra nånting annat än koppla av..
Har lite separationsångest också, Är så otroligt tomt här hemma utan Sessan men nästa Onsdag kommer hon hem igen..
Nej nu hinner jag inte med det här, ska slänga i mig lite mer frukost och sen ta tag i allt här hemma. Lillkillen är nog lite flygrädd, han sparkar sig snart ut ur magen på mig..

För er nyfikna själar så är vi nu inne i v.24 , närmar oss sakta men säkrt vårt slutmål, Dryga 16veckor kvar!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0