sitter på tåget.

Sitter på tåget..



Sitter nu äntligen på tåget ner mot Gnesta. Frukost med Jolin & Jessica, barnmorskebesök & fika hos mormor står på schemat men höll nu i all hast på att missa alltihop.
Bussen fastnade vid en broöppning och jag hade redan slutat hoppats på att hinna när plötsligt min tur vänder och även tågen är lite sena. Så vips efter ett par tågbyten sitter jag på mitt tåg och är nu påväg neråt.
Får se hur mina "Cupcakes" mår efter allt släng hit o dit men jag hoppas dom går att äta iaf.
Sista dagen på semester idag sen rullar Zombietiden igång igen. Ja jag blir helt klart som en Zombie när jag jobbar. Klarar inte av mer än jobbet och möjligtviss att få i mig någon enkel mat på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0