Pust o stön..

KROPP & SJÄL...

Har varken haft ork eller lust till någonting sista dagarna..
Man går in i väggen, tappar luften och varken har ork till att äta eller hålla huvudet högt.
Känner mig lite bättre nu efter en kort promenad och efter att fått lite mat i magen så nu börjar lust och ork äntligen komma tillbaka.
Kryssningen va mysig, min första nyktra på många år & eftersom jag inte trivs med alkoholpåverkade personer när jag själv är nykter (Ja, annars älskar jag er fyllon) så umgicks jag med mamma och mormor som inte drack en droppe.
Blev god mat, en fin present av R & massa mys med släkten, Tack mamma för kryssningen!
Imorgon blir det på något sätt ta sig ner till mamma för att lämna lillSessan, Mamma blir kattvakt nu när vi åker till Turkiet så därefter är det hem och packa för att på tisdag morgon flyga iväg.

Måste komma ihåg att posta hyreskontrakten imorgon också, Det vill vi verkligen inte glömma..

Om 120 dagar är vilden i magen beräknad att komma ut till oss.
Jag önskar att en förlossning mer gick till som när man gör en bröstoperation. Du sover och vips när du vaknar är dom där.
Det är inte smärtan som skrämmer mig utan ovetskapen, att inte veta hur det kommer gå osv.
Skönt att veta att det blir Eskilstuna sjukhus nu iallafall, även om jag hellre hade valt Nyköping.


Kommentarer
Postat av: Camee

Hehe lite drack ju mormor :) Jag hann aldrig se hur väskan såg ut så du får visa någon dag! :) Jag tror Eskilstunas sjukhus är bättre än Nyköping, har hört jättemånga som inte är nöjda med barnmorskorna och allt på Nyköpings BB. Ha det så trevligt på resan! :) Kram

2010-08-08 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0