Ååh sötnöt

"Vilken fin mage du har"

Igår
på jobbet va det en fyra årig pojke som gav mig en liten komplimang "Vilken fin mage du har" . Jag sken upp som en sol och ler fortfarande när jag tänker på det.
Barn är ju ärligheten själv sägs det så jag tar åt mig!

Igår kom någonting konstigt över mig. En halsbränna som inte är av denna värld, stöttar i ryggen, kramper i magen, illamående, huvudvärk, yrsel och hela kroppen skakade.
Tur va det ju då att jag slutade tidigt och kunde ramla i säng redan innan kl två. Där blev jag liggandes tills framåt åtta tiden då Robbin gjorde lite middag (varmamackor) så jag fick ner något till pyret i magen.
Är 13veckor kvar till BF och just nu kan det få mig att börja gråta, Ska jag må så  här i dryga 13veckor till?
Och samtidigt orka jobba fram till v.32 och på det orka flyttstäda, packa ner vårat hem i kartonger för att sen ge oss på en flytt.
Ja mycket gnäll är det just nu men vet faktiskt inte vart jag ska finna ork..

Är idag hemma från jobbet, vilket inte känns bra eftersom jag vet hur jobbigt dom andra får det men måste tänka på mig själv och lillen i magen också..





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ta de lugnt Johanna!!!Jag är en jäkel på att packa,packa upp och flyttstäda,jag hjälper er så mycke jag bara kan!!!Va rädd om dej o lillen KRAM!

2010-08-31 @ 15:30:02
Postat av: Heléne

Gumman, tycker det är bra att Du vilar Dig, är hemma och tänker på Er mage. Jag ville egentligen bara kila in och säga att jag saknar Dig. Du är en såndär fin människa som jag ofta saknar i vardagen, vi kan väl lova varandra att vi ses när Ni flyttar till åker? Jag åker ofta till strängnäs och det är ju knappt minutrar längre till Åker..

Saknad är Du, och jag tänker på Dig, Er ofta!



Mys med man och mage, ta hand om Dig.



Puss och kram från förra grannen:) <3

2010-09-06 @ 00:55:38
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0