ututorkad ..

Utorkad som ett sandkorn..

Jag har nyligen kommit ur duschen, är uttorkad från topp till tå, ge mig fukt för tusan! Hur som helst hinner jag inte med allt som jag hoppats idag. städning, ompyssling, bildtagning osv eftersom det togs en liten sovmorgon idag, kände att det behövdes. vaknade ju trotts allt av att någon "Niko" ringde mig mitt i natten, Vem är han?
Nu om ca två timmar börjar jag jobba. Jag är så där opepp, Verkligen!! Har en olustig känsla och så är man ju nervös också förstås men det kommer nog gå bra, Så ni får veta mer ikväll när jag kommer hem..
Jag funderar på vad det är jag vill göra i framtiden? Vad vill jag jobba inom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0