Genom eld och vatten med dig

Genom eld och vatten..

Ibland har jag bara lust att slå en flaska i huvudet på honom (Och då menar jag inte i plast), Ibland har jag lust att googla "Bästa sätt att göra sig av med irriterande man" (Haha skämtosidor), Ibland gnäller jag över diten och daten och ibland vill jag bara vrida nacken av honom.. Men det är IBLAND!
Oftast behandlar han mig faktiskt som den prinsessa jag är. Frukost på sängen, middagar och små överraskningar är min vardag fylld med så att jag mestadels gnäller känns inte riktigt rätt.
Jag älskar verkligen den här galna killen som är lite för positiv och impulsiv för sitt eget bästa och Ja, Jag tänker fortsätta leva med honom väldigt, väldigt länge till..

Tack underbara R för att du åkte hem till mig idag, pysslade om mig och gav mig frukost på sängen. Jag förtjänar det inte, Han behövde inte men han gjorde det ändå. Det är KÄRLEK!
När jag första gången träffade Robbin (Som våra nära vet va i lite konstiga sammanhang, Ja märkligt att vi blev tillsammans egentligen) föll jag för hans röst, Jag bara älskade att lyssna på honom när han pratada och då trodde jag aldrig att jag i framtiden skulle höra samma röst säga "Sov gott och godmorgon älskling" varje dag.
Jag har verkligen haft tur som har denna kille vid min sida!

Jag vet inte vem jag ska tacka för att vi sågs (Jag tror ju inte på ödet).. Är det min kusin som spelade min pojvän som Robbin slog till? Är det Tobbe som presenterade mig som singel för Robbin? Är det idioten som gav mig blåklockan som Robbin "gick igång på"?
Ja det finns många faktorer som bidrog till att det blev VI & det jag förlorat på vägen (Vänner, festliv osv) är ingenting värt. Dom vänner jag har kvar betyder allt, ni som drog gjorde helt rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0