Torsdags avslut..

Riktigt skön Torsdag..

Skulle åkt komunalt ner till Gnesta för mitt återbesök hos sjukgymansten men snälla R följde med, riktigt skönt att slippa tåga framochtillbaka..
Riktigt skönt att mina övninga (Som jag förvisso fuskat skapligt med) verkligen gjort resultat. Ja över förväntan tillochmed. Har nu övergått till fas 2 (Ja nu är det gummiband som gäller).

Blev sen tillbaka till stan där det blev ett par timmars fika med Jossan innan vi började trava hemåt. Blev sen middag på lilla Italy som bestämts med R och nu är det soffläge som gäller..
En dusch innan det blir högläsning för Robbin (Han somnar som en gris när jag läser högt, Märkigt!).

Ser äckligt mycket fram sommar med allt som hör till.. SHORTS, UTESERVERINGAR, BRÄNDA AXLAR, UTFLKYTER, DRINKAR I SOLEN, MIDSOMMAR, UTLANDSRESOR, KILKLACKAR, POWERMEET, GRILLAT, SOLBRILLOR, CONVERSE, LANDET... Jag kan fortsätta i evigheter helt enkelt..

Använde idag Skjortan min sköna E, Puss på dig!


En underbar tid i skåne
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0