Slut på veckan.

Slut på veckan..


Gick upp tidigt i morse för att bege mig till ett möte på stan. Gick bra och va en riktigt mysig kvinna jag träffade. Har nu motivation till framtiden. Utbildning nästa kanske (?).
Efter mötet stötte jag ihop med två kvinnor på stan som gjorde intervjuer..
Så en bild på en osminkad Jag med glasögon med korkade svar lär ju komma ut, Kan bara skratta åt det.

Blev sen bussen upp till mitt kvarter där det blev en solning och lunch och nu framförmig är det städning i hög grad som gäller..

Vad kvällen erbjuder återstår att se. Eskilstuna eller kvar här i Södertälje(?)


Ser fram emot en morgondag med födelsedagspresenten av R, shoppingtur!


Härlig gammal full/ful bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0