rubrikspya

Mår som man förtjänar...

Så fan heller att jag gör, Efter att varit helt nykter och hälsosam en hel helg (Ja hälsosam kan kanske diskuteras) borde jag må som en gud dena vackra vårdag, Men nej inte alls.
Vaknade av svärmors samtal i morse och jag blev glad av att att få jobba. hoppade upp ur sängen -förvånadsvärt pigg med tanke på att klockan inte slagit sju- för att sätta igång datan och kolla SL och så förstås nyheterna. dansade sen vidare in i köket för att slänga ihop lite frukost. Där kom första snurren! Kom framtill att varva ner! Kanske inte borde dansa omkring tidigt på morgonen.. Men nej det va försent mitt glada jag blev ett illamående jag som fick ligga på toalettgolvet istället för att avnjuta en frukost.. Så ar dagen fortsatt! I sängen grymtandes som en gris och på toalettgolvet halvgråtandes då jag tyckt enormt synd om mig själv..
Så inget jobb för mig, ingen fika i solen, öl med vänner under kvällen eller annat trevligt som nu Robbin och comp. sysslar med!
Att lyfta lillfingret är som en timmes gympass, Hoppas det ger samma resultat också! *Haha*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0