ojsing

Buurp..

Är helt slut, fördig och körd idag.. Ni vet när man inte orkar någonting och helst bara ligger kvar i sängen, Ja en sån dag..
Har tagit mig i kragen o ringt ett samtal som borde ringt för länge sen, får ringa om på Måndag igen, typiskt när jag äntligen fått något gjort att det då krånglar till sig..
Jag är äckligt sugen på Johanna speciall-tunnbrödsrulle. Finns inget godare!
Saknar faktiskt mitt gamla jobb, kunderna, Gunsan och allt som hör  till, va ju trotts allt där i 6.5år. Tråkigt att det va tvunget att sluta som det gjorde.
Ikväll slänger jag nog in lite bilder åt er. På mina nyinköpta älsklingar: klänning, jeansshortsen och så förstås halsbandet jag fick av min kärlek (Han skämmer verkligen bort mig den där R). Han överraskar ofta med små/stora presenter, middagar, utflykter mm. Alla tjejer borde ha en kille som han..
Tycker att det är synd att det finns tjejer som aldrig fått en blomma (och då räknas inte födelsedagar), Allvarligt, ta hand om varandra. o det gäller förstås tvärtom också!

Har för er som undrat jobbat på småbarn hela veckan, Fy bubblan vilka sötnosar det finns, Kanske ska sno med mig en hem? *hehe*

Imorgon blir det att i år igen fira Valborg med brorsan och underbara Linda (Har endast firat ett år utan någon av dom på 6år). Linda står för maten och jag för efterrätten, blir en trevlig, lugn kväll efter som Rille har Jouren.. Blir väl nåt glas vin för den som  vill, Kubb, sällskapsspel och brasa förstås.

Nu bär det av för att uträtta bankärenden, deklarera och träffa min underbara mamma som va en vecka sen sist..
Skulle aldrig klara mig genom livet utan henne och resten av min familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0