Nakna karlar

Nakna karlar & solsken..


Ja gårdagen bjöd på jobb och därefter bjöds jag på ett gäng nakna karlar i solskenet. Helt på riktigt så höll jag på att ramla av sättet på tåget när jag tittade ut genom fönstret och fick syn på ett gäng nakna snubbar på en balkong. Det är ju helt allvarligt svårt att låta bli att titta! Jag hade lust att skrika ut "Titta, allihopa, titta på balkongen" Men med risk att bli klassad som galen lät jag bli. Därefter fixade jag här hemma för att kunna överraska Robbin med lite god tacos när han kom hem från jobbet kl 21. Han hade dessväre hunnit trycka i sig en pizza så tror att jag va gladare över måltiden än han, men det är ju tanken som räknas!

Dagen har det varit jobb på ett annat Dagis än det jag brukar vara på. Och OJ vilken skillnad det är på Dagis och dagis.. Allvarligt, på det här dagiset kunde man ju både andas och tänka och hjärtinfarkten låg inte runt hörnet som det brukar kunna vara annars (Skämtosidor), Ne men det va en skön dag helt enkelt. Jobbade ju också blandannat med R,s lillasyster Anna så det va kul.. Efter jobbet trök jag i mig en kexchoklad (Haha jag ger upp) och tog en sväng på stan för att handla present till lillbrollan som fyller 14bast idag.. Eller 17 är det nog men känns för märkligt.
Så nu blir det käk innan det bär av ner mot Björnis för att fira den lillaskiten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0