Hemskt skrik i natten.

Nattens skrik..

Va igår kvar hos mamma
tills sent på kvällen, kollade på vhs sen jag och mina syskon va små. Roligt att se Richard i sin hemska lugg, Pontus som lekte clown och Emil som gick som en apa..
Åkte sen hem och möte Robbin vid tåget, blev sen nya Wallander och sovdags redan kl tolv..

Därefter vaknar jag mitt i natten av ett skrik som aldrig tog slut. När jag förstår att det är något som händer springer jag upp till fönstret och får syn på en ung tjej liggandes ute på parkeringen fortfarande skrikandes rakt ut.
Väcker Robbin och sliter sen på mig kläder och springer ut. Möts av en tjej med byxorna nere vid fötterna som blöde från mun, huvud, panna och ben.
Va skrämande men fick henne att sätta sig upp och satt och försökte lugna ner henne så gott jag kunde.
Därefter kommer Robbin utspringande och en kvinna från ett annat hus.
Kvinnan tog kontrollen och vi hjälpte tjejen hem till hennes pojkvän.
När vi sen gick hem kunde jag inte släppa den unga tjejen. vad va det egentligen som hänt?

Så när Robbin slutar ska vi gå över till tjejen och henns sambo och se hur hon mår och lämna hennes plånbok vi hittade påväg hem.

Sov inte en blund i natt med andra ord..


Kommentarer
Postat av: Anna.

Fan va obehagligt. Men stor medalj till dig, robbin och den andra kvinnan. de är inte många som faktiskt bryr sig lr vågar sig ut. Även fast de borde vara en självklarhet! Stolt över er!

2010-04-04 @ 13:41:04
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0