Födelsedagarna rullar på..

En efter en åldras vi..


I Tisdags va det Anna som tog ansvaret att fylla år och idag är det min kära far som har sin Egna dag..
Pappa och jag har verkligen haft våra duster genom åren men vore märkligt om inte vi skulle rykt ihop med våra humör, Men nu va det länge sen kan tilläggas..
Så  ikväll blir det överraska pappa och åka ut och äta hela familjen Björk, Finns ju mer än hans födelsedag att fira.. Stolt över dig farsgubben!
Nu blir det hur som helst att ta sig upp, försöka få i sig lite isvatten och göra nåt åt ansiktet, Sen kommer Jessica ner för att hälsa på, hon har fortfarande inte sett hur vi bor. Vi passar nog på att ta en fika nere på stan också.

Min lilla tjej, utan hennee skulle jag bli galen här hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0