besvikelse..

Besvikelsen över mig själv..

Hemskt vad ens hjärnspöken kan göra med än, kan förändra än totalt, få än att tänka tankar som inte borde finnas där, få än att göra saker man inte annars skulle göra.. Usch vad jag önskar att jag kunde skrämma iväg dom och få dom att aldrig komma tillbaka. Risken till det är ju inte stor men fortsätter dom att förfölja med vet jag inte vad jag tar mig till..

Gårdagen va en hängdag mådde illa från och till (som vanligt) så på kvällen blev det bowling med Robbin och Jonny och även en hamburgare (som va svår att få i sig), Vad krävs för att maten ska gå ner utan illamående igen?
Blev sen ett par öl framför tv,n för Robbin, Godis för Jonny och frysta bär för mig, En lugn trevlig lördag helt enkelt..

Har tappat lite fokus på bloggen känner jag! Hinner inte, orkar inte och vill inte.. Dålig period helt enkelt!
Men nu blir det att försöka få i sig en macka eller frukt innan jag måste gå mot tåget, ska ner till Björnis och äta smårgåstårta! Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0