Allvarligt risig..

Allvarligt risig...

Gårdagen va kanon, började hemma hos Jossan o Peter blev sen ett par timmar på The strip innan det bar av hem till de tu för att fortsätta drickat till 05.30..
Huum, hade en as härligt kväll med underbart folk men dagens baksmälla är fan inte värd tusentals kronor, funderar nu stort på att skola in som nykterist, hur svårt kan det va?
Dagen har varit min dag, vår dag!
Eftersom jag mått så dåligt blev jag bortskämd med frukost på sängen, sen blev det en promenad för att hämta bilen (Varenda buske höll på att bli min vän) åkte sen mot Kista gallerian för storshopping..
Alla vet att 40graders feber inte kan hålla oss brudar ifrån shopping men det här va nåt i klass för sig.. Att svimma va inte långt borta och dom många pauser vi fick ta för att jag inte skulle säcka ihop tog en del tid. Slutade med att vi valde att åka hemåt. Hoppade bion och allt. Trist, kan tilllägga att det inte bara är bakfylla som spökar, har varit risig innan gårdagens fylla också!

Blev inga bilder igår då kameran blev kvar hemma, Aptrist!

Kommer (antagligen imorgon) upp lite bilder på det jag hann få tag på imellan mina dalar. Från shoppingen alltså!

Nu blir det soffläge med R, Håll tummarna för att jag mår bra imorgon. Bör nog inte va yr med magvärk och svimfärdig på första dagen på det nya jobbet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0