Vardagen börjar rulla igång!

Andra dagen med tidig uppgång på morgonen, går nu mera nästan upp i samma tid som min karl,
Det är storslaget och min kropp är inte riktigt i balans just nu känner jag.
Haft första Engelska lekitonen idag (Fy satan va det går värdelöst), Engelska är verkligen inte min grej.
Ordförådet är som hos en 2åring för att inte tala om utalen!
Det är bara att skratta åt sig själv och inse att man inte kan va bäst på allt ;) .

Så nu sitter jag här en stund, kopplar av efter att ätit frukost med mamma ute i solen.

Ska skriva en text på engelska och göra klart läsförståelsen. Utöver det är jag ledig nu tills på Torsdag!

Eftermiddagen tillbringas med lillebror och mamma i Nyköping. Det blir väl en sväng på stan (utan att handla nåt förstås) och att äta på Donken!

Igår va min kära karl ledig från jobbet så när jag slutade så tog vi tag i att samla in pengar, Våran prydnadsflaska står nu stor och tom på golvet och vi är ett par slantar rikare.
Det brände förstås direkt i magen på oss och vi va tvungna att göra nåt roligt för en liten slant.
Det blev middag och bio (Bio och popcorn + läsk fick vi grattis biljetter av Tommy) Tack!
Filmen vi valde (fanns iförsig bara 2 att välja på, Blev Prinsessa.
Jag tyckte den va bra, men jag har inte samma smak som alla andra, Robbin sa "sådär" .

Nej nu måste jag sticka! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0