Söndag..

Sessan tycker om att bara sitta och lukta på blooooommorna ! SötisKatt!



Söndagen tillbringades i sängen till kl 13.00 .. Fick den här jobbiga känslan när man va tvungen att gå upp, men samtidigt ha vetskapen av att det är Söndag så man måste gå och lägga sig tidigt eftersom det är Måndag dagen efter.
Förflyttade mig till soffan och sen bestämde vi oss för att åka till Willys o handla lite.
Det som lockade mest va väl egentligen att äta i stan och slippa laga mat själv.
Så vi tillbringade ett antal timmar med att springa runt o granska varenda hylla på Willys,
Något vi däremot måst eha glömt under vår shoppingrunda bland mathyllorna va nog att vi har en extremt liten frys som redan innan höll på att explodera av all mat vi stoppat in i den.
När vi kommit hem igen blev det Repris på Fotbollen för Robbins del och städning för min del.
Kastade också in en Äppelpaj i ugnen så att vi skulle ha något mysigt och gott att äta till
Ensam mamma söker.
Robbin tyckte inte riktigt att den va i klass med min hemmagjorda (Jag fuskade nämligen och köpte en sån här frryspåse som bara va att kasta in i ugnen)
Jag tyckte den va helt okej, lite degig, för lite kanel och för sura äpplen men annars så!
Jag undrar förresten om Anna Skipper (min idol) skulle låta något finnas kvar i vårat kylskåp?
Det skulle va grönsakerna och vattnet då kanske...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0