Ska få kläderna att sitta där dom ska igen!

Efter att jag träffat min stora kärlek har siffrorna på vägen höjts rätt rejält, har helt plötsligt lagt på mig på ställen man knappt trodde man kunde lägga på sig på som 21åring.. lite ballt trotts allt.
Jag har alltid varit en viktpendlare, åtminstone dom senaste 4åren då jag varit i kassa förhållanden och förlorat den person som betydde mest i mitt liv, Men då har det pendlat neråt lika snabbt som uppåt eftersom jag inte mådde bra psykiskt så tog det stryck på kroppen och mina matvanor.
men nu när jag är i ett riktigt fint förhållande har jag börjat äta lite för mycket och för osunt Så
Nu har jag upptäkt att Shorts (som förvisso satt tajt innan) inte är i närheten av att sitta där dom ska.
Att toppar som suttit lite stort nu sitter som magtröjor och att underkläder börjar sitta lite "för tight" på kroppen.

Så nu har jag gett mig fan på att börja skärpa mig lite iaf, Jag kan inte skippa all god mat och allt underbart jag stoppar i mig, men att börja röra lite på sig vore ju inte för dumt!

Efter att förut Tagit minst 4 Powerwalk i veckan till att nu visa dagar bara gå till brevlådan. Ajaj.

Ja så nu är det på tiden att bli av med ett par osunda vanor.

Har varit ute en sväng i motionspåret idag!
Blev ingen längre stund då jag blev avbruten med jultidningar! Så fortsättning blir det resten av veckan!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det där med extrakilon känner man igen :) Däremot tror jag inte att det syns (säger alla iaf) men som du själv säger, det KÄNNS konstigt att ha på sig vissa grejjer. Jag drar precis samma storlek men det KÄNNS konstigt. haha. Nu har jag dock gått ner 4kg pga att min mage krånglar, positivt eller negativt vet jag inte men det KÄNNS bättre ;) hihi.

2009-09-08 @ 16:17:36
Postat av: Malin

Haha det där med extrakilon känner man igen :) Däremot tror jag inte att det syns (säger alla iaf) men som du själv säger, det KÄNNS konstigt att ha på sig vissa grejjer. Jag drar precis samma storlek men det KÄNNS konstigt. haha. Nu har jag dock gått ner 4kg pga att min mage krånglar, positivt eller negativt vet jag inte men det KÄNNS bättre ;) hihi.

2009-09-08 @ 16:18:12
URL: http://bilddagboken.se/iinwe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0