Tuff helg.

Har i helgen vart en tuff helg med lite för mycket psykiska påfrestningar.
Helgen som borde va den mysigaste stunden i veckan har för mig senaste tiden inte vart den bästa tiden.
Den där attans alkoholen alltså, nu är det dags att sluta upp med att låta den styra ens helger och lediga tid.
Finns så mycket annat man faktiskt borde länga tiden och pengarna på än att köpa sig problem som det då alltid blir med den där jävla alkoholen.. Ja jag ska nog bli nykterist, Iallafall ska dessa riktiga fyllekvällar försvinna ur mitt schemma, eller vårt ska jag kanske säga!

Ne nu ska jag ta och röra mig ner till Ica för att inhandla lite avokado och annat gott jag kan göra någon härlig frukost av!

Lägger upp lite bilder från helgens "bravader" senare, om jag orkar, om jag vill!

(Lägg märket till att jag idag gått upp kl 08.00, ETT steg i rätt riktning)



Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0