Tisdag!


Tog en liten sovmorgon imorse innan det va dags att bege sig iväg med familjen upp till pappsen där vi skulle kolla ut lite stolpar och sånt inför tomtdelning osv.
I Söndags va det mötte med Lantmäterimannen vilket faktiskt gick förvånandsvärt bra.
(från vår sida iaf) !
Är det inte hemskt att människor är så fruktansvärt giriga och hemska att dom kan bli kapabla till vad som helst när pengar och arv kommer in i bilden.. usch säger jag bara!
Självklart va jag smart nog att ta på mig en tunn vårjacka och Lacoste skorna (tunna sommarskor), kan även medela att jag lyckades trampa i två stora äckliga koskithögar.
Lillebror Emil skulle självklart ta sig en tur på crossen vilket resulterade i omkullåk eftersom det ligger otroligt mycket löv på marken över allt.

  


Jag passade på att ta lite höstfoton, älskar höstens alla färger som tyvärr inte vill göra sig på bild.







Njut av hösten (det gör jag just nu innefrån inlindad i en filt o alla element på högst värmen)


Pusss

Kommentarer
Postat av: ANONYM!!

hahahahahahahahahahahaha

2009-10-29 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0