Opopulär.

Jag är inte speciellt populär när jag sitter vid datan när R är hemma..
Får varannan minut frågan "vad gör du? kommer du inte hit snart?, vem skriver du med" Så nu väljer jag att faktiskt stänga av datan för idag. Någon gång ska man ju göra honom lycklig också!
Så jag skriver helt enkelt mer imorgon istället!

Har jag sagt att jag förlorade skokampen?
Jag orkade inte bråka om ett par skor längre utan valde helt enkelt att ge upp.
Så inga höga skor för mig med andra ord!

Kul att så många läsare börjar hitta tillbaka till mig även om jag visa dagar är riktigt värdelös på att skriva!


Kommentarer
Postat av: Malin

Johanna! Inte ska du låta honom vinna en kamp sådär ;)

2009-10-20 @ 14:11:24
URL: http://bilddagboken.se/iinwe
Postat av: Johanna

Hhehe, ne jag brukar inge ge mig så enkelt, men ibland måste man ju :P han tål inte tanken på att jag blir några cm längre än honom... attans tråkigt för mig som älskar höga skor :)

2009-10-20 @ 15:32:15
URL: http://johannabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0