Onsdag - Viasat helvete!

Onsdag med en hel del bra att se på tv, för er som har en fungerande tv vill säga!
Vi sitter varje månad och betalar flera hundra kr på en viasatbox som inte fungerar, blir så jävla trött!
Har ringt dom och fick då tips på vad jag skulle göra, vist det funkade efter ett tag men är det meningen att jag ska behöver krypa in i Viasatboxen flera gånger i veckan + att allt vårat inspelat material då försvinner.
Suck, ne ikväll blir det till att ringa och be dom skicka ut en tekniker!

Kvällens program:

Bonde söker fru 20.00
Efterlyst 21.00
Arga snickare 20.00
Oskyldigt dömd 21.00
Det okända 20.00
Dagens man 21.00

Onsdagar är ju helt klart tvonsdag hemma hos oss, det som inte hinns med att se (eftersom det går samtidigt) spelar in och ses när det finns tid över!

Har förövrigt träningsverk efter trädgårsarbetet igår, illa när man inte kan röra sig utan att få lite ont men idag är det dags för en powerwalk igen. Trist att inte ha någon att gå med bara..

Kanske borde skippa tv,n för lite träning framöver? Jag är fasiken sugen på att simma, någon som vill göra mig sällskap några ggr i veckan?

Puss Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0