Nu är kärleken hemma!

Nu har jag varit och ätit middag hos mamma, blev potatisgratäng med fläskfilé. Riktigt gott och alltid lika trevligt att få bli bjuden på mat och samtidigt få träffa familjen.
Efter det så blev det en sväng i regnet upp till kyrkogården, tände ett ljus hos brorsan.

Är riktigt stolt över Robbin som jobbar för fullt nu och jobbat hela helgen, vilken vändning :) , stolt som en tupp är jag över dig älskling!

Önskar bara att jag också kunde hitta ett jobb, ett jobb jag skulle kunna trivas med..
Ge mig tips på lediga jobb någon?

Nu blir det springa ut i tvättstugan en sista gång för i kväll och sedan mysa ner mig i soffan med han med stort H !
Vill se framsteg nu, och tror jag börjar se dom! (Iaf hos karln)


Puss/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0