Muffins - kladdkaka

Igår kväll när det va dags att sova så kom jag och tänka på min gamla farmor som gick bort för snart 6år sen.
Kom då på att för säkert 12år sen så fick jag ett recept av henne på super goda chocklad/kladdkaks muffins.
Det vore ju för underbart att hitta det gamla receptet och slänga ihop de goda små läckerbitarna.
Jag minns dom som riktigt, riktigt goda
.
Hur ska vi lösa det här tro?

Någon annan som har ett recept på något gott fika bröd? Gärna något chokladigt som jag älskar! MUMS!



Jag har ett litet problem, jag kan inte sluta tänka på godsaker när jag är ensam och nere?
Robbin får nog börja va hemma med mig mer eller så måste jag snart få positiv respons på jobbsökandet. Annars gungar jag snart fram..

/Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0