Måndag

Har nu varti på banken och "sålt" fonder för 6000kr, satt in 500kr på "betalaräkningskontot" & handlat mat till kvällen.
Eftersom R varit så grym och jobbat hela helgen - Inte haft någon mystid ihop - så tänkte jag laga tacos idag, tror det blir uppskattat av honom när han vaknar upp ur sin dvala.
Har också kostat på hemmet lite nya små saker som t.ex. nya bordstabletter (Så nu har vi några att variera mellan i köket.)
Längtar tills det är jultider så man får pynta och inreda med lite rött och varma julfärger. Ska bli mysigt!

Nu är hemförskringen betald så alla räkningar för månaden är betalda. SKÖNT!


Jag önskar att jag kunde få köpa något fint att ha på mig tills på Lördag men dom pengarna finns helt enkelt inte.
Får helt enkelt mixa ihop nåt fint av det jag redan har.

Nu blir det vika tvätt, fixa grönsakerna inför middagen och sen pussa sönder killen som ligger i min säng!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0