Kissie ? ? ?

Läste en ett par nummer gammal veckorevyn där det stog en del om BloggAward!
Upptäkte att det finns otroligt många  duktiga bloggare som man inte hade en aning om men bestämde mig också för att gå in på den "Ökända" Kissies blogg som jag läst om lite här och där men aldrig varit tiräkligt intresserad av att gå in och titta på hennes blogg.
Nu kan jag säga som så att det va första och sista gången jag klampade in där !
Herrejvälar vilken tjej, Finns inte ord för hur visa människor beter sig!
Tänker inte säga mer än så men gå in och titta själv (Inget positivt tips utan snarare avskräckande)
Http://Kissie.se

Tänk att det finns dom som har viktiga och intressanta saker och berätta men istället väljer dagligen tusentals person att gå in och läsa hennes blogg.. Fy skäms på alla er!


Gårdagens köp:

RICH LIPGLOSS by H&M
ISA DORA eye shadow palette
Ögonskuggspensel
Nitlinne - H&M
Vit topp med tryck - H&M

 





"Kan du vissla Johanna, Ja vist kan jag det"

Jag är så fruktansvärt sugen på att åka och sola, Få lite värme, färg och energi samtidigt vore ju underbart.
Men orka åka buss, det är frågan ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0