Idol.

För flera år sen, ja mer exakt 4år sen så satt jag och min vän Linda varje fredag bänkade framför Idol.
Det blev innhandel av allt som kan tyckas vara gott, Läsk, smågodis, chocklad, chips, dip, grönsaker osv.
Vi lyckades kanske moffa i oss 1/4 av allt gott vi skaffat oss. Resten vet jag inte vad vi gjorde med? 
 
Idag har vi bestämt oss för att köra en liten repris, den här gången inte i Lindas flickrum utan hemma hos mig. och inte är vi själva heller utan våra karlar Robbin och Richard ska få vara med.

Ska bli riktigt trevligt men nu springer tiden iväg. Ska kasta i mig lite pasta med röra och sedan springa ner till ICA.

Erik är för övrigt min IDOL och vår framtida IDOL 2009 !



Puss o kram

Kommentarer
Postat av: ~~M A R i E~~

Vad mysigt! =D Jag har själv tagit en dusch, druckit te och ätit mackor och kikar på Idol jag med.

Det var så lite, säger ju bara som det är. =)

2009-10-23 @ 20:43:31
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0