Engla.

Jag har upptäkt att Engla är en grymt, välskriven men enkel bloggare. Hon är helt klart min nya favorit.
Det är en tjej som skriver om både familjelivet, mode men även så mycket mer. Skön känsla i bloggen helt enkelt!
Härligt att se tjejer som gått så långt på bloggandet. Hon förtjänar helt klart att vinna bloggaward!

Nu blir det till att göra nåt åt håret, sminka mig och sedan hitta något att ha på sig när det är dags att gå på stan.
Shoppingoutfit´s ska ju gärna både va enkel att få av (Ja förstå mig rätt nu) när du ska prova kläder, snygg och matcha dom flesta plagg, Mjukisdress går ju bort direkt då det inte ger någon direkt helhet, speciellt inte vid skoprovning!

Så får helt enkelt bli ett par jeans och någon enkel överdel, en scarf och ett par stövlar. Lägger upp bild sen.

Måset springa ut i tvättstugan nu först eftersom jag glömde tvätten där igår eftersom vi åkte till Perra på kvällskvisten.

Hoppas på att få mina budgetfynd (skorna) på posten idag också, det skulle göra dagen perfekt!


XXO/ J.Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0