Bilder från 80års festen.


"80årskalas Outfit"


Förra helgen va det 80års firande som gällde, Robbins fina farmor fyllde 80bast vilket resulterade i lokalfest i Järna, God mat, mycket släkt och trevligt prat.
Kalaset rullade på fint även om det kändes som att klockan var elva när den i verkligheten bara var sex.
(Att det berode på att första alkodrycken drags kl två är antagligen boven till dramat) Men som sagt riktigt trevligt.
Att kvällen sen slutade som den gjorde var mindre trevligt, Min underbara lillebror och hans vän kom och hämtade mig någonstans i Järna där jag satt o frös i väntan på att få komma hem.
Tackar gudarna för att jag har en sån underbar mamma också som betalade resan hem eftersom dom som ören jag äger just nu antagligen inte räcker längre än ett par ynka meter.

Här kommer lite bilder från dagen iaf :) , Bilder säger ju mer än 1000 ord som sagt.

    

   
    
  


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0