värdelös på att skriva här imellan åt.

Är verkligen ingen bloggdrottning - lång ifrån - , glömmer tyvärr att uppdatera här då jag antingen har för mycket att pyssla med eller helt enkelt anser att dagen vart för tråkikg för att ens nämnas.
Har inte sovit en blund i natt, tror jag lagom tills Robbin gick till jobbet hade börjat somna in.
Innan  dess va det kaos i vår lilla lägenhet här på landet.
Om det är nåt jag kräver så är det ärlighet och att då få något kastat i ansiktet på än som borde kommit fram för minst ett år sen gör mig
skogstokig!
Jag överreagerar antagligen en del också men blev (ÄR) så otroligt besviken (behöver jag säga IGEN).

Natten bevisade:
- Att soffan antagligen är minst lika skön att sova i som sängen.
- Att ordspråket "Det man inte vet lider man inte av" är SANT.
- Att det kryper i hela kroppen på mig av att veta att R haft ett "liv" innan mig.
- Att man tydligen ska fråga samma sak minst 27ggr innan man får ett ärligt svar.
- Att ens syn på en person kan ändras på två sekunder blankt.
- Att tillit är något man river lättare än man bygger upp.

Nej nu är det nog dags att jag samlar mig, lägger mina tankar som snurrat på hylla för ett tag och -ja varför inte - titta på gårdagens avsnitt av Paradise hotell och försöka få i nåt i magen.

Jag funderar förresten på varför det känns som fredag idag när det bara är Tisdag? Är det för att jag somnade klockan tio i lördags?

Ses senare (Ja, det kan dröja en timme, en dag eller en vecka)

Pok Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0