Torsdag med mötten o kalas.

Vaknade när Robbin åkte till sjukan imorse, låg då och drog mig ett litet tag och begav mig sen ut på nya äventyr.
Städat ute på vår lilla veranda,körde fast stenhård med sopkvasten och klarade inte av att få loss den själv, Tur då att man har en stark lillebror.
Har också tömt glas-skåpet på dess innehåll och torkat av och ur, Janina kommer ikväll och hämtar det :) .
Blev sen ett mötte i Gnesta och sedan gratta systerdotter Zanna som fyllde åtta år (igår egentligen).
Hon fick en Cross och crosskläder som vi flera st i familjen va med på, fick se stor tjejen ta ett par varv i trädgården. grymt duktig va hon!
Nu har jag landat hemma hos mammi o Emil och snart blir det Ica för att bunkra upp med godsaker till min och Emils filmkväll ikväll. Ska bli mysigt att hänga lite med lillskiten.

Berättade jag föresten om här om morgonen när jag skulle ge Robbin frukost på sängen?
Jag hade förberett allt i minsta detalj och ställt klockan på 04.50 .
Tror ni inte att jag förstör allt genom att prata i sömnen 10minuter innan klockan skulle ringa och avslöjade allt för Robbin, skällde även ut honom en skvätt i sömnen. Stackarn!

Tack för din Komentar Heléne! :) Tar gärna en Promenix med dig i morgon om du har tid?
Tror föresten att du har rätt om dina "misstankar" ;D berättar mer när vi ses!


Nu får det va färdigskrivet för idag, ska iväg mot chipshyllan på Jarrens!

Bye / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0