Onsdag.

Gårdagen bjöd på en sväng till Nypan med Jessica. Åkte in för att fixa med Robbins present (Fint som snus) men den "saken" jag tittat på va helt plötsligt 80% mindre fin än jag trodde, och då speciellt för dom pengarna så jag hittade en ny, mycket finare..
Att det föresten kan va så trevligt att åka bil med en bra vän, snacka skit, skratta och bara umgås! Ja Det är fan riktig kvalitétstid!
Vad som blir Robbins födelsedagspresent får jag fortsätta att va tyst om ett tag till men vad jag införskaffade mig annars kan ni få bjudas på!

Julklappar till systerbarnen Zanna & Linus
Födelsedagspresenter till Jessica (Ja det gäller att man är smidig)
Tunnika (Underbar)
Linne (gick av bara farten)
kofta (typ)
kjol (en underbar svart till samlingen)

Hittade också ett par skor jag skulle kunnat slå ner någon med en pinne för att få.. Som tur förlorar jag inte allt förstånd när jag shoppar så jag avstod!






     



Dagen började som så att klockan ringde strax innan åtta (ja, här spiller vi ingen sovtid, mötte i Gnesta 8.30) .
Upp, muttrade godmorgon till katten som anser sig vara enormt viktigt på morgonen, in i badrummet, kallvatten i ansiktet, ansikte på och borsta gaddarna!
Sen wuuumm, in till gnesta med min underbara pojkvän som ställde upp att köra in mig och då passade han även på att ta en kaffe med en vän.
Först ett OERHÖRT långtråkigt gruppmöte på arbetsförmedlingen (det är nästan pinsamt att försöka svälja sina gäspningar för att inte bli upptäkt) sen var det dags för ett ensamt möte med en handledare.
Så två timmar senare var jag klar och bjöd mig själv på 8minuter i solens strålar (Ja eller Uv-strålar) innan Robbin kom och hämtade mig.

Sitter nu förövrigt och skrattar lite för mig själv.
Fick ett sms av Jessica där det stod
"vad är det för bild av dig, som blivit taggad på facebook :O? Du är ju nästan naken!!!"
Om man sedan tröck vidare på smset och läste längst ner (på nästa sida stod det)
"En smart person läser hela smset ;) sänd detta vidare till alla i din telefonlista, o se alla roliga reaktioner(L)"
Jag var redan inne på facebook och gick in och kollade bilderna och förstod ganska snabbt att smset va längre än man skulle tro..
Fick då för mig att skicka det vidare så jag skickade det till än väldigt nära vän, 10 minuter senare ringer det från hennes jobb, hon var lite uppjagad (LITE) och fråga va det va jag pratade om, hon hade gått in på fejjan och tittat men inte hittat något.
Jag skäms lite faktiskt, jag tror inte det va ett uppskattat skämt.. Stackarn!
Kanske borde be om ursäkt?


Nu blir det att krypa upp framför tv,n med Robbin och sen bege oss upp mot stan med ett stopp hos Pernilla påvägen :) .

Hörs ! / J.Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0