Konstigt om man blir en galning?

Tisdag: Vaknade av att Jessica ringde, hon va uttråkad och ville ha nåt att göra tills det va dags att hämta Erik på dagis. Knatade upp, vek den värsta tvätten som gjorde att hela lägenheten såg ut som en campingplats.
Blev sen umgås några timmar med henne tills hon åkte mot dagis och jag och Robbin åkte för att besikta bilen.
Jag följde med som sällskap och så hade vi bestämt att vi skulle sola efteråt. det va ett löfte som inte gick igenom då det istället blev dricka öl med Andreas för hans del och hålla mig borta hemifrån för min del.
Tänk, tänk, tänk..

Onsdag: Gick direkt upp från sängen raka vägen ut i bilen för att följa med Robbin att hämta Tobbe i Trosa.
Fick sen äntligen mina 10 i solariumet.
Sen gick blixten mot Björnis där Micke och Matte väntade, kollade lokalen (igen), begav oss sen för att inhandla lite smått och gott till festen.  Avslutade denna dag med en pizza och ett gräll med R (förvånandsvärt!!)
Han uppskattade inte att jag skulle åka till Nyköping
med mamma imorgon (en mors och dotter dag som jag sa) eftersom han tycker att jag träffar mamma jämt! (hallå, kan man träffa sin mamma för mycket eller?)
Undra om han skulle tycka det va mer okej om han viste att vi åkte för att mamma ska köpa en present åt honom?
Tjaffset fortsatte om varför jag inte berättade vad hans syster och jag smsa om.
(Herregud, fatta poängen, du fyller år om 5dagar!!).
Det är ju nästan lätt att fixa med saker och ting med ett kontrollfreak (GALET) som ska veta precis ALLT..
OCH man blir nog sugen att göra det också..
Ne nu skulle jag behöva va i ett ljudisolerat rum o bara skrika rakt ut! Räkna till tusen och andas hjälper fasiken inte mot mitt humör!

LESS, LESS, LESS!!

nu tänker jag inte skriva mer, blir bara fel när man är så här arg iallafall! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0