Johannas önskelista.

Johannas Önskelista!

  1. Ett jobb, ge mig det jobbet!
  2. Lägenhet, dags för nåt större!
  3. En eller två nya bilar (en varsin)!
  4. Mötte med ett medium!
  5. Ögonoperation!
  6. Att min ryggvärk för alltid försvinner!
  7. Utlandsresa med älsklingen!
  8. Att jag va grym på språk!
  9. Att jag skulle va morgonpigg!
  10. Playstation och singstar!
  11. En ny bra kamera!
  12. En ny vinterjacka!
  13. En egen kock!
  14. En städerska till vårt palats!
  15. Ett eget solarium!
  16. Ett gäng nya vinterskor!
  17. En promenadkompis som promenerar med mig varje dag!
  18. En trisslotts vinst med 25miljoner kr!
  19. Hitta någonting jag är BÄST på, om inte bäst så väldigt bra!
  20. En hobby, förutom datan, tv,n och helgnöjen!

Vill ha en stor POSITIV förändring i mitt liv! Det vore nåt det !

Tänk er att vinna pengar, en fin bil, flytta till stan, skaffa hund eller en unge, få  ett nytt jobb...

Vill att någonting händer som förengångsskull inte handlar om oro eller tråkigheter!

Har ni tänkt på hur ens liv kan ses på olika sett ? eller hur människors syn på än kan skiljas?
Medans en person kan tycka att du är en "genom trevlig, härlig, ärlig och en riktigt bra vän" kan en annan person se dig som en "arg, irriterande bitchig idiot" . Konstigt det där!
Sen kommer vi till det där hur man egentligen ser på sig själv?
Ser man sig som den där "genomsnälla, glada, roliga tjejen" eller som den där "bitchen som ingen gillar" ?
Spännande att tänka på!

Nä Nu ska jag diska, städa kattlådan och sen ut i tvättstugan igen!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0